ایران زیبای من
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
ایران زیبای من
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1392
نویسنده : RmZiRn


شاتر: ایران زیبای من

ایران، سرزمین پهناور و چهارفصل ما، از چشم‌اندازهای زیبا و دلفریبی برخوردار است. طبیعت ایران در مواردی در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود. در این قسمت از «شاتر» تصاویری از طبیعت ایران به شما تقدیم می‌شود. این تصاویر بخشی از آثار عباس عربزاده هستند.

عباس عربزاده متولد ۱۳۴۹ در همدان و فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه هنر تهران است. وی تاكنون تعداد زیادی فیلم مستند و داستانی برای شبكه‌های مختلف تلویزیونی، انجمن سینمای جوانان ایران و مركز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته و جوایز متعددی از جشنواره‌های فیلم داخلی و خارجی دریافت كرده است.

عباس عربزادهعربزاده در زمینه عكاسی همواره فعالیت وی‍‍ژه‌ای داشته است. او عضو انجمن عكاسان دوست‌دار میراث فرهنگی و گردشگری و عضو افتخاری مؤسسه هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. شركت در چند نمایشگاه گروهی عكس دانشجویی، كسب رتبه اول عكس‌های دانشجویی در سال‌های ۱۳۶۹-۱۳۷۰، راهیابی مجموعه عكس‌های طبیعت شب در دهمین دوسالانه عكس ایران، كسب رتبه اول بهترین عكس در بخش بندر و كشتی و نیز تقدیر شده در بخش محیط زیست و دریا، همچنین كسب رتبه سوم در بخش بندر و كشتی در سومین و چهارمین جشنواره عكس‌های دریایی سالهای ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ از جمله موفقیت‌های او در این زمینه است. عربزاده هم‌اکنون به تدریس در شاخه‌های مختلف عكاسی و سینما در مراكز علمی مختلف از جمله كلاس‌های آزاد هنری و دانشگاه‌های علمی و كاربردی مشغول است.

در ادامه عکس‌های پانورامای عباس عربزاده، از طبیعت چشم‌نواز ایران به شما تقدیم می‌شوند. به این مجموعه نگاه کنید و به ما بگویید هرکدام از این عکس‌ها، چه منطقه‌ای از ایران را به تصویر کشیده‌اند؟

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409